miercuri, 23 martie 2011

It's hard for me

da asa e oamei buni e greu....iar chestia ma depaseste. incerc dar nu pot. da e vb de mn. simt ca as putea sa am atatea de impartasit cu prietenii mei, dar totus nu o fac. ma chinui in fiecare zi. ma simt penibil ca uneori supun lucruri cretine si de care nimeni nu pare impresionat:|. incerc...deschid gura sim ies numa tampenii banale. am atatea experiente traite si totusi nu pot sa ma deschid in fata prietenilor indeajuns de mult pe cat as vrea :D. incercsa nu par un pampalau sau sa par total neinteresant. deasta am si vrut sa creez acest blog pt a fi o forma de relaxare a martursirii senzatiilor sentimentelor (nu mai mie teama de reactia celorcalti cand spun cv ce mi sa intamplat sau cemi plk face to face). as vrea sa fiu mai original (mult mai original :P). poate sa par mai interesant :). nu ma deschid in fata prietnilor adevarati si asta numi plk poate pt faptu ca nu vreau sa par enervant sau cicalitor, poate pt faptu ca o mica particica din mn simte ca in situatia in care e acea persoana numai de com mele nu mai are nev, poate pt faptu ca intotdeauna am fost introvertit. nush:D dar de un lucru sunt sigur: amatatea lucruri de impartasit dar cand sa le impartasesc (cuv asta ma obsedeza =))) creiru se opreste nu mai pot spune nik. imi strofoc mintea dar numi vine absolut (mai absolut ca vodca=))))))) nimik. dar o luminita a aparut si parca simt ca ma apropii cu pasi mici dar siguri de acea sclipire (multumesc luminitei:P) simt ca cei din jurul meu si cei dragi mie mau ajutat si mai incurajat chiar daca nam mai spus asta niciodata. in special o persoana careia tin sai multumesc. incep sa fiu mai sociabil si mai prietenos mai ingaduitor si mai loial. prietnii miau dat incredere si asta mia ajutat subconstientu sa treaca peste toate prejudecatie care le aveam si pe care mi le propusesm sa le depasesc dar nu reusisem. IT WAS HARD; IT IS HARD; IT WON'T BE HARD

2 comentarii: