joi, 20 ianuarie 2011

Revenire (in forta...sper)

so....dada oameni buni dupa revenirea in 2011 a mariei si a lui gaby (aka :x)....=))))a venit si randul meuu sper ca anul acesta o sa fiu mai invetiv si o sa am o viata mai zapacita decat am avuto pana akm....2010 pt mn nu a fost cel mai creativ an...revenind...sa fiu mai creativ sa postez mai mult si sa ma fac cat mai placut printre prietenii mei....mrg...o sa incerc...mda...maria a cam eliminat toate filmele pe care le pot pune aici =)))so sa va mai spun despre mn...sunt acelasi ca in anul trecut nu mam fkt alta persoana (cu toate ca intro oarekare masura simt k ma schimb...nush dc:D)...la fel de haios (sper ca eram nu???)si nah...la fel de loial si prietenos cu prietenii adevarati (o stiti nu???)...maria a pus un post cu multumesc pt gaby si gaby pt maria....eu le combin...:))...MULTUMESC gaby si maria pt ca sunteti cele mai bune prietene ale mele, pt ca ma faceti sa rad si sami traiesc viata asa cum ar trebui sa sio traiasca un baiat de varsta mea (razand aproape non-stop), pt ca pot sa impartasesc totul cu voi cand am o problema sau cand sunt suparat, pt ca mati ajuatta de atatea ori, pt k miati facut anul trecut (in special in cls a VII-a) viata mai frumoasa, pt orele petrecute impreuna si pt tot ce miati oferit pana akm.....MULTUMESC.. sper sa fiu in stare sa va ofer acelasi sprijin pe care mi lati oferit voi...
P.S.: multumesc sofiei pt concurenta pe care mio ofera la skl (miasi dori sal intreci pe mita)
A friend is someone we turn to
when our spirits need a lift.
A friend is someone we treasure
for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives
with beauty, joy, and grace.
And makes the whole world we live in
                                          a better and happier place.

- Jean Kyler McManus -

-unknown writer-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu